روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی از بانکداران شعب به عنوان مهم ترین و تأثیرگذارترین گروه کاری در بانک یاد کرد و آنان را کلیدی ترین و موثرترین نیرو ها در پاسخگویی و جلب رضایت مشتری دانست.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی خدارحمی روز دوشنبه هفتم مرداد ماه در دیدار با کارمندان منتخب شورای عالی فرهنگی این بانک ضمن اعلام مطلب فوق افزود:بانکداران شعب(مسئولان باجه) با مشتری بیشترین ارتباط را دارند و به دلیل این ارتباط بیشترین امکان و ظرفیت ایجاد رضایتمندی در مردم را دارند.
وی ضمن قدردانی از کارمندان منتخب شورای عالی فرهنگی بانک کشاورزی به دلیل مشتری مداری،حسن اخلاق،دقت،نظم و.... گفت: بانکداران شعب نیروی کلیدی بانک برای جلب رضایت مردم وپیشبرد امور هستند.
خدارحمی با اشاره به سفارش و تأکید اولیای دین در خدمت به مردم گفت: رمز موفقیت در خوشرویی،شفقت و مهربانی با مردم است و هیچ موهبتی بالاتر از خدمت به جامعه نیست.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به نقش و جایگاه این بانک در رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور به ویژه رونق تولید بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: با رونق تولید، توان و اقتدار مدافعان غیور عرصه های دفاعی و سیاسی کشور در مواجهه با تهدیدات و توطئه های دشمن افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه با هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،ایستادگی مدافعان و توانایی مسئولان اوضاع جامعه رو به پیشرفت و بهبود است یادآور شد:در شرایطی که اوضاع روبه ثبات و آرامش حرکت می کند، باید در هر جایگاهی که قرار داریم به گونه ای عمل کنیم که به مردم کشور به ویژه کشاورزان کمک کنیم و گره گشای حوائج هموطنانمان باشیم.
بر اساس این گزارش، طبق معیارهای ارائه شده از سوی شورای عالی فرهنگی بانک کشاورزی و شاخص هایی از قبیل،دقت،نظم،مشتری مداری،حسن اخلاق،سرعت،انضباط و ..... هفده نفر از کارکنان شعب این بانک در سراسر کشور شایسته قدردانی شناخته شدند.
این گزارش می افزاید روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با منتخبین شورای عالی فرهنگی این بانک با اهدای لوح از آنان قدردانی کرد.